Koho hledáme:
Kliknutím zobrazíte detail o pozici.
Společnost Rilancio s.r.o. hledá spolehlivou osobu na pozici Referent BOZP a PO. Nabízíme zázemí stabilní české společnosti se zaměřením na technickou správu obchodních center, administrativních budov, logistických a výrobních areálů.
Náplň práce:
- ve spolupráci s manažerem kvality zajišťování oblasti BOZP a PO pro všechna střediska
- spolupráce při implementaci právních požadavků BOZP a PO ve společnosti a dohledu nad jejich dodržováním
- pravidelné kontroly a preventivní prohlídky pracovišť z pohledu dodržování zásad BOZP a PO vyplývajících z právních a interních předpisů, zpracování potřebné dokumentace z kontrol
- organizace a provádění vstupních a periodických školení zaměstnanců v oblasti BOZP, PO, identifikace a hodnocení rizik, návrh opatření k jejich odstranění či snížení
- nastavení procesů BOZP a, PO na jednotlivých pracovištích
- zpracování a vedení dokumentace BOZP a PO
- provádění ročních prověrek
- na určených objektech výkon činnosti OZO v PR BOZP a OZO PO/TPO pro klienta
- šetření pracovních úrazů a zpracování potřebné dokumentace
- sledování legislativy
- plánování a vedení auditů u klienta
- spolupráce a komunikace s orgány státní správy
Požadujeme:
- praxe v oblasti BOZP, OZO a PO – nutností
- odbornost k zajišťování úkolů v prevenci rizik v oblasti BOZP – OZO v PR BOZP dle zákona č. 309/2006 Sb. (výhodou)
- odborná způsobilost v požární ochraně dle zákona č. 133/1985 Sb. (výhodou)
- schopnost komplexně a samostatně obsáhnout celou oblast
- dobrou orientaci v dané legislativě týkající se BOZP a PO
- zkušenosti se školením zaměstnanců
- ochotu cestovat a komunikační schopnosti
- uživatelská znalost PC
- ŘP sk. B
Nabízíme:
- velmi dobré mzdové ohodnocení
- kancelář v centru Prahy
- neformální prostředí
- zázemí silné české rodinné společnosti s celorepublikovým působením
- k dispozici služební vozidlo
Jsme Rilancio
Dynamická, výhradně česká společnost dlouhodobě působící na trhu facility managementu.
V portfoliu spravovaných objektů máme obchodní centra, administrativní budovy, logistické areály i výrobní podniky.
Nově do svého týmu hledáme klíčovou osobu na pozici Obchodní zástupce/Sales Manager
Náplň práce:
- identifikace nových projektových příležitostí v rámci celé ČR a péče o stávající zákazníky
- zodpovědnost za uzavření smluv
- aktivní udržování nezbytné úrovně informací o situaci na trhu, monitoring konkurence
- poskytování veškerých technických informací zákazníkovi
- sledování a analýza obchodních příležitostí na trhu
- vedení obchodních jednání
- odpovědnost za navýšení objemu zakázek
- pravidelný reporting vedení společnosti
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání (technický obor výhodou)
- velmi dobré prodejní dovednosti
- výborné komunikační a prezentační dovednosti, velmi dobré vystupování
- orientace na výsledek a chuť přizpůsobit se jednáním v odpoledních hodinách
- prokazatelná praxe na obchodní pozici, znalost tvorby obchodních nabídek a kalkulací
- samostatnost, spolehlivost, iniciativu
- znalost anglického jazyka (výhodou)
- časová flexibilita
- řidičský průkaz sk. B
- ochota cestovat po celé ČR
Nabízíme:
- zázemí silné české rodinné společnosti s celorepublikovým působením
- atraktivní mzdové ohodnocení s motivační složkou
- různorodou práci v rychle rostoucí české společnosti
- místo pracoviště v centru Prahy
- zaškolení v technické oblasti
- přátelský kolektiv
- telefon, notebook, automobil (i k soukromím účelům)
Náplň:
- Komplexní provoz nemovitostí
- Řízení provozu údržby, oprav a revizí na daném objektu
- Komunikace s odpovědným zástupcem zákazníka a dodavateli
- Řešení havarijních stavů a krizových situací
- Zajišťování menších stavebních úprav
- Pravidelný reporting vedení společnosti o průběhu zakázek
- Řízení a kontrola zaměstnanců
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání
- Praxe na obdobné pozici výhodou
- Aj výhodou (ne podmínkou)
- Aktivní a odpovědný přístup k práci
- Dobré komunikační dovednosti
- Organizace schopnost
- Uživatelská znalost MS Office, práce s PC
- Schopnost argumentovat a vyjednávat
- Řidičský průkaz sk. B.
Nabízíme:
- Zázemí silné české rodinné společnosti s celorepublikovým působením
- Zajímavý motivační systém
- Neformální prostředí
- Velmi dobré mzdové ohodnocení
- Služební vozidlo (i k soukromým účelům), služební telefon, notebook
- Kancelář v centru Prahy
- Odpovídající zaškolení a maximální podporu od celého týmu
- Kolegy, se kterými se nebudete nudit a zažijete s nimi spoustu zábavy
- Nástup dle dohody
Náplň:
- Zajištění technické správy budovy
- Běžná údržba objektu včetně drobných manuálních oprav
- Pravidelné kontroly technologií (chlazení, elektro, vzduchotechnika …)
Požadujeme:
- Elektro vzdělání
- Vyhlášku 50 min. §6 podmínkou
- Praxe na obdobné pozici výhodou
- Manuální zručnost
- Spolehlivost, všestrannost, zodpovědnost
Nabízíme:
- Dlouhodobou spolupráci v české rostoucí rodinné společnosti
- Profesní růst
- Zajímavé platové podmínky
- Odborná školení
- Nástup dle dohody
V případě zájmu kontaktujte:
Martina Rybková, HR Manager
rybkova@rilancio.cz
+420 735 178 495
Navrhněte si pozici
Nenašli jste pozici, která by Vám vyhovovala? Vyplňte následující dotazník a zašlete své CV.
V případě, že pro Vás nalezneme vhodné uplatnění, budeme Vás kontaktovat.