Kariéra

Koho hledáme:

Kliknutím zobrazíte detail o pozici.

Společnost Rilancio s.r.o. hledá spolehlivou osobu na pozici Referent BOZP a PO. Nabízíme zázemí stabilní české společnosti se zaměřením na technickou správu obchodních center, administrativních budov, logistických a výrobních areálů.

Náplň práce:

  • ve spolupráci s manažerem kvality zajišťování oblasti BOZP a PO pro všechna střediska
  • spolupráce při implementaci právních požadavků BOZP a PO ve společnosti a dohledu nad jejich dodržováním
  • pravidelné kontroly a preventivní prohlídky pracovišť z pohledu dodržování zásad BOZP a PO vyplývajících z právních a interních předpisů, zpracování potřebné dokumentace z kontrol
  • organizace a provádění vstupních a periodických školení zaměstnanců v oblasti BOZP, PO, identifikace a hodnocení rizik, návrh opatření k jejich odstranění či snížení
  • nastavení procesů BOZP a, PO na jednotlivých pracovištích
  • zpracování a vedení dokumentace BOZP a PO
  • provádění ročních prověrek
  • na určených objektech výkon činnosti OZO v PR BOZP a OZO PO/TPO pro klienta
  • šetření pracovních úrazů a zpracování potřebné dokumentace
  • sledování legislativy
  • plánování a vedení auditů u klienta
  • spolupráce a komunikace s orgány státní správy

Požadujeme:

  • praxe v oblasti BOZP, OZO a PO – nutností
  • odbornost k zajišťování úkolů v prevenci rizik v oblasti BOZP – OZO v PR BOZP dle zákona č. 309/2006 Sb. (výhodou)
  • odborná způsobilost v požární ochraně dle zákona č. 133/1985 Sb. (výhodou)
  • schopnost komplexně a samostatně obsáhnout celou oblast
  • dobrou orientaci v dané legislativě týkající se BOZP a PO
  • zkušenosti se školením zaměstnanců
  • ochotu cestovat a komunikační schopnosti
  • uživatelská znalost PC
  • ŘP sk. B

Nabízíme:

  • velmi dobré mzdové ohodnocení
  • kancelář v centru Prahy
  • neformální prostředí
  • zázemí silné české rodinné společnosti s celorepublikovým působením
  • k dispozici služební vozidlo

Jsme Rilancio

Dynamická, výhradně česká společnost dlouhodobě působící na trhu facility managementu.

V portfoliu spravovaných objektů máme obchodní centra, administrativní budovy, logistické areály i výrobní podniky.

Nově do svého týmu hledáme klíčovou osobu na pozici Obchodní zástupce/Sales Manager

Náplň práce:

  • identifikace nových projektových příležitostí v rámci celé ČR a péče o stávající zákazníky
  • zodpovědnost za uzavření smluv
  • aktivní udržování nezbytné úrovně informací o situaci na trhu, monitoring konkurence
  • poskytování veškerých technických informací zákazníkovi
  • sledování a analýza obchodních příležitostí na trhu
  • vedení obchodních jednání
  • odpovědnost za navýšení objemu zakázek
  • pravidelný reporting vedení společnosti

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání (technický obor výhodou)
  • velmi dobré prodejní dovednosti
  • výborné komunikační a prezentační dovednosti, velmi dobré vystupování
  • orientace na výsledek a chuť přizpůsobit se jednáním v odpoledních hodinách
  • prokazatelná praxe na obchodní pozici, znalost tvorby obchodních nabídek a kalkulací
  • samostatnost, spolehlivost, iniciativu
  • znalost anglického jazyka (výhodou)
  • časová flexibilita
  • řidičský průkaz sk. B
  • ochota cestovat po celé ČR

Nabízíme:

  • zázemí silné české rodinné společnosti s celorepublikovým působením
  • atraktivní mzdové ohodnocení s motivační složkou
  • různorodou práci v rychle rostoucí české společnosti
  • místo pracoviště v centru Prahy
  • zaškolení v technické oblasti
  • přátelský kolektiv
  • telefon, notebook, automobil (i k soukromím účelům)

Náplň:

  • Komplexní provoz nemovitostí
  • Řízení provozu údržby, oprav a revizí na daném objektu
  • Komunikace s odpovědným zástupcem zákazníka a dodavateli
  • Řešení havarijních stavů a krizových situací
  • Zajišťování menších stavebních úprav
  • Pravidelný reporting vedení společnosti o průběhu zakázek
  • Řízení a kontrola zaměstnanců

Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání
  • Praxe na obdobné pozici výhodou
  • Aj výhodou (ne podmínkou)
  • Aktivní a odpovědný přístup k práci
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Organizace schopnost
  • Uživatelská znalost MS Office, práce s PC
  • Schopnost argumentovat a vyjednávat
  • Řidičský průkaz sk. B.

Nabízíme:

  • Zázemí silné české rodinné společnosti s celorepublikovým působením
  • Zajímavý motivační systém
  • Neformální prostředí
  • Velmi dobré mzdové ohodnocení
  • Služební vozidlo (i k soukromým účelům), služební telefon, notebook
  • Kancelář v centru Prahy
  • Odpovídající zaškolení a maximální podporu od celého týmu
  • Kolegy, se kterými se nebudete nudit a zažijete s nimi spoustu zábavy
  • Nástup dle dohody

Náplň:

  • Zajištění technické správy budovy
  • Běžná údržba objektu včetně drobných manuálních oprav
  • Pravidelné kontroly technologií (chlazení, elektro, vzduchotechnika …)

Požadujeme:

  • Elektro vzdělání
  • Vyhlášku 50 min. §6 podmínkou
  • Praxe na obdobné pozici výhodou
  • Manuální zručnost
  • Spolehlivost, všestrannost, zodpovědnost

Nabízíme:

  • Dlouhodobou spolupráci v české rostoucí rodinné společnosti
  • Profesní růst
  • Zajímavé platové podmínky
  • Odborná školení
  • Nástup dle dohody

 

V případě zájmu kontaktujte:

Martina Rybková, HR Manager
rybkova@rilancio.cz
+420 735 178 495

Navrhněte si pozici

Nenašli jste pozici, která by Vám vyhovovala? Vyplňte následující dotazník a zašlete své CV.
V případě, že pro Vás nalezneme vhodné uplatnění, budeme Vás kontaktovat.