ISR 4 – Helpdesk

Přihlášení do systému


Přihlášení do systému / helpdesku zde

Manuál ke stažení zde

 

  • Přehled o činnosti technické správy objektu
  • Monitoring činnosti 24 hod. denně
  • Kontrola činnosti on-line
  • Denní reporting (provozní deník)
  • Přehled o jednotlivých technologií a zařízení, jejich přesná lokace
  • Evidence technologií a zařízení, včetně příslušné technické dokumentace
  • Helpdesk modul
  • Evidence závad a poruch
  • Časový přehled řešení závad a oprav
  • Evidence technologií a zařízení z hlediska záruční doby
  • Automatické hlídání lhůt (záruky, revize)
  • Statistika poruchovosti a závad technologií a zařízení vztažená k druhu technologie (a dodavateli)
  • Evidence provedených revizí a servisů a jejich potřeba v aktuálním roce
  • Statistika externích dodavatelů, kvalita provedené práce, dodací lhůty, spolehlivost
  • Predikce finančních vstupů do tvorby plánu na další období
  • Systém lze spojit s ekonomickým vyhodnocením a sledovat vývoj energetických vstupů, celkové spotřeby v porovnání se stavem technologií a zařízení, jejich energetické náročnosti. Provádí se na základě požadavku klienta.
  • Po ekonomickém vyhodnocení, ze statistických údajů, lze provést návrh optimalizace technologií a zařízení. Po odsouhlasení klientem provedeme realizaci odsouhlasených opatření. Provádí se na základě požadavku klienta.